Platform over design en techniek in de keukenbranche
Overig

De kracht van de gemeenschap voor het succes van het individu

asp_mhk1807_0943_ret_105x178

8 januari 2019 Leestijd 3 minuten

Deel dit artikel

Wat betreft individueel geplande keukens van de keukenvakman horen de partners van MHK Belgium bij de topadressen. Het geheim van hun succes: persoonlijke inzet gecombineerd met het lidmaatschap bij een sterke inkooporganisatie. “We ondersteunen de zelfstandige keukenvakhandel bij al hun activiteiten met als doel hun rentabiliteit te verhogen”, benadrukt Ronny Thyssen, algemeen directeur van MHK Belgium. MHK Belgium zorgt er allereerst voor dat hun leden hoogkwalitatieve producten aan de beste prijzen kunnen inkopen. Dit is mogelijk dankzij de gezamenlijke inkoop van alle partners. Voor een individuele handelaar zijn dergelijke inkoopvoorwaarden zo goed als onhaalbaar. 

Naast de uitzonderlijke inkoopcondities ondersteunt MHK Belgium zijn leden met een brede waaier aan diensten, die hen helpt om hun zaak succesvol te leiden en steeds voorbereid te zijn op nieuwe ontwikkelingen. De handelaren genieten van de centrale factuurregeling met onbeperkt delcredere, een 360°-marketingpakket en een eigen keukenplanningssoftware. Nog een succesfactor is de overkoepelende merknaam “MHK Keukenspecialist”. Het logo met de rode driehoek bepaalt in het hele land het homogene imago van de verschillende partners. Onder het motto “De kracht van de gemeenschap voor het succes van het individu” zorgen centraal gevoerde reclamecampagnes voor bekendheid van het merk “MHK Keukenspecialist” én van de individuele keukenzaken in hun eigen regio’s.

MHK Belgium

Sinds 1980
De activiteiten van de in 1980 in Duitsland opgerichte MHK Group zijn intussen gegroeid over acht Europese landen. Niet enkel in Duitsland en België, maar ook in Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje en het Verenigd koninkrijk worden keukenhandelaren met raad en daad door MHK Group bijgestaan. In totaal profiteren al meer dan 2.700 keukenstudio’s, met een gezamenlijk omzet van 5 miljard euro, van de kracht van de gemeenschap. Zo maakt MHK Group vandaag deel uit van de top-keukeninkooporganisaties in Europa. Hoe belangrijk de rol van deze organisaties vandaag is, tonen de actuele cijfers: ongeveer 80 procent van de Europese handelaren is aangesloten bij een inkooporganisatie, want alleen op de markt staan in concurrentie met de grote spelers wordt almaar moeilijker.  

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

Contact

Freddy Fierens

Projectmanager

Uw organisatie promoten via het Keukenbouw netwerk? Ik help u graag verder.

0%

    Stuur ons een bericht