Finally it was possible again: a DER KREIS annual meeting as we were used to. Last year the organization -just after the corona period- was able to organize the successful Dinner Show in Studio 21. Now that they have left these bizarre times behind, DER KREIS organized the annual meeting for its DER KREIS and My BAD entrepreneurs and suppliers on Monday, May 22, at Gooiland in Hilversum. The theme from Hattemerbroek to Success was central, of course referring to the Supplier Centre (the B2B showroom of DER KREIS and Mijn BAD). Getting & staying fit, as a person and as an organization, is the common thread, from both DER KREIS Netherlands and top speaker Remco Claassen. The evening ended in style with a festive performance by Xander de Buisonjé and Edsilia Rombley.
Het middagprogramma begon met een samenkomst in de foyer waar leveranciers, ondernemers, samenwerkende partijen, de pers en overige aanwezigen elkaar troffen. De jaarvergadering startte met een besloten deel voor de DER KREIS en Mijn BAD deelnemers waar Nathalie Bakker (Managing Director sales en marketing) en Bart Opentij (Managing Director finance & purchasing) vertelden over diverse marktcijfers en interne cijfers vanuit DER KREIS en Mijn BAD. Topspreker Remco Claassen haakte op zeer kundige evenals humoristische wijze aan op verhaal van de directieleden. Hieruit werd duidelijk hoe belangrijk het is om werk te hebben wat écht gelukkig maakt, dat zorgt voor fitheid. Na het walking dinner was het tijd voor een party met bekend DJ-duo Victor & Rolf. Xander de Buisonjé en Edsilia Rombley zorgden voor een spetterend einde.
Nathalie Bakker & Bart Opentij gaven voor alle gasten een indrukwekkende presentatie met een terugblik op vorig jaar. Ze gaven aan dat 2022 het jaar was van een totaal oververhitte markt, ongekende levertijden en dat was op zijn zachtst gezegd een pittige periode voor veel ondernemers. Hoe gaat het nu? Een nieuwe fase is aangebroken. Ze zien een daling of zelfs stabilisatie van de markt. Een hele opluchting! Deze periode leent zicht ervoor om te kijken naar waar we allemaal invloed op hebben binnen de organisatie. Hoe kunnen DER KREIS en Mijn BAD zich versterken richting de toekomst? Na deze intensieve jaren is het belangrijk om weer fit te worden en te blijven. De organisatie blijft fit door te kijken naar de interne organisatie en bedrijfsprocessen, door het onderzoeken van behoeftes van de medewerkers en door zicht te houden op veranderende consumentenbehoeften. Het elimineren van bottlenecks, subsidie regelingen (zoals de SLIM regeling) en het thema duurzaamheid dragen bij aan een fitte organisatie. Door hierop in te spelen kunnen ze een nieuwe balans vinden en blijven vernieuwen. DER KREIS vernieuwt de samenwerking met haar leveranciers en aangesloten ondernemers door het nieuwe platvorm, een busines-2-business showroom: ook wel het Supplier Centre – gevestigd in Hattemerbroek.
Holding director Mr. Leimbach came specially from Leonberg to speak about DER KREIS International. Not only is DER KREIS based in Germany and the Netherlands, they operate internationally. In addition to Germany and the Netherlands, DER KREIS operates in Austria, Switzerland, France, Belgium, Luxembourg, Italy, the United Kingdom and Spain, among other countries. DER KREIS is developing at a rapid pace and could once again record a substantial plus in sales growth for 2022.
DER KREIS Netherlands has been the right address for the best purchasing conditions and marketing communications since 1989. In recent years, the organization has evolved powerfully into a purchasing organization with complementary expertise in both marketing and communication. At DER KREIS Netherlands, an entrepreneur can choose from various elements, all aimed at delivering returns. Entrepreneurs can choose from these elements themselves in order to add value to their own professional organization. This added value can take place in the area of private labeling, with which an entrepreneur can more easily lift his organization out of the competitive sphere, adding one of the proven concepts or cooperating with its renowned suppliers. In addition, DER
KREIS and My BAD connected various parties through which entrepreneurs can optimize their business operations. From an optional central payment system to complete unburdening in marketing communications, all of these are designed to increase the entrepreneur's profitability and strengthen their competitive position in this displacement market.
Neem dan rechtstreeks contact op met DER KREIS Netherlands B.V..