De creativiteit van een fabrikant en haar R&D-departement situeert zich niet alleen in het ontwikkelen en produceren van de interessantste producten. Ook qua services en dienstverlening kan de creativiteit worden aangewend. En dat bewees Van Hoecke eens te meer tijdens haar deelname aan de driejaarlijkse vakbeurs Prowood in Gent.
Van Hoecke is een trouwe exposant van de Belgische vakbeurs Prowood. Deze beurs voor de houtverwerkende sector in België wordt georganiseerd door het ervaren team van Claever Associates, dezelfde organisatoren dus als de succesvolle driejaarlijkse vakbeurs HoutPro+. “In drie jaar gebeurt er veel binnen elke firma en dat is ook bij Van Hoecke zo geweest”, aldus Dyonisa van de Velde van Van Hoecke. “We maken nu officieel deel uit van de Blum-familie en we lanceerden met bijvoorbeeld REVEGO en AVENTOS top enkele baanbrekende producten. Innovatie en kwaliteit in de meubelindustrie blijven consequent aanwezig in onze visie.”
Een (inter)nationale vakbeurs is nog steeds het platform bij uitstek om een product te lanceren met de nodige ruchtbaarheid. Van Hoecke gooide het bij Prowood over een iets andere boeg. “Uiteraard gaven we het paradepaardje van het afgelopen jaar, namelijk het pocketsysteem REVEGO, de aandacht die het verdient”, geeft Dyonisa mee. “In een handomdraai een thuiskantoor, een keukenzone of zelfs een heel woongedeelte laten verdwijnen of verschijnen, dat moet je gewoon ontdekken om het te geloven. Ook de AVENTOS top-familie biedt met één druk op een knop een scala aan mogelijkheden die we stuk voor stuk toonden. En de tiende verjaardag van ons luxueuze houten ladesysteem TA’OR BOX moesten we vieren.”
Maar de andere boeg die Van Hoecke gebruikte bij de deelname aan Prowood betreft het richten van de spotlight op de services naar de klant toe. “Klanten optimaal ontzorgen van A tot Z”, omschrijft Dyonisa de service-insteek die Van Hoecke hanteert. “We ontwikkelden de afgelopen jaren tal van digitale en menselijke services. Een perfecte synergie hiervan, voor iedereen anders uiteraard, biedt de optimale ondersteuning. Het bestelproces, de verwerking van de producten; voor elke stap in het traject staan we klaar. Onze voorgemonteerde producten zijn daarbij een heel mooi voorbeeld. Klanten genieten dankzij deze voorgemonteerde producten van een zorgeloze bestelling van maatwerk. Reken de besparing maar uit qua tijd, opslagruimte en resources!”
De Orgalux-basispakketten passen in het rijtje van handige producten maar tevens ook in het rijtje services naar de klant toe. Dyonisa: “Het concept is eenvoudig. Een klant bestelt simpelweg eenzelfde pakket voor elk project. Eén doos waarmee hij of zij flexibel meerdere lades uitrust met de essentiële indelingen voor de keuken. Een keukenproject naar een hoger niveau tillen was nog nooit zo eenvoudig. De slogan van de Orgalux basispakketten luidt dan ook ‘Keep it simple’!
Neem dan rechtstreeks contact op met Van Hoecke nv.