MHK Nederland trapt het nieuwe keukenjaar af met een aantal hoogtepunten die volop inspiratie biedt voor haar retailpartners. Het nieuwe Keukenmagazine van MHK is op tijd beschikbaar voor de start van het jaar.
Ieder jaar geeft MHK voor haar leden een gloednieuw glossy magazine uit met interessante en actuele onderwerpen over de keuken als middelpunt van het leven. Ieder MHK-lid ontvangt dit magazine gratis, voorzien van eigen logo en voorwoord. Het Keukenmagazine biedt inspiratie voor geïnteresseerde consumenten. Lezers kunnen onder andere kennismaken met de noviteiten van de nieuwste keukenbeurzen en productinnovaties. Daarnaast bevat het magazine unieke keukenconcepten en tips over alle aspecten van koken en genieten met recepten van sterrenkok Yotam Ottolenghi. Het MHK Keukenmagazine biedt een grote meerwaarde en ideeën voor een persoonlijke keukenplanning.
“Het Keukenmagazine heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld tot een aantrekkelijke deuropener voor klantencontact en is niet alleen een boegbeeld voor MHK-leden, maar het versterkt de aanwezigheid van het merk van de lokale ondernemer en biedt de vakhandel de mogelijkheid om de customer journey voor eindconsumenten nog beter te kunnen invullen”, aldus Jeroen Geerling, algemeen directeur van MHK Nederland. Het lifestyle- en trendmagazine is verkrijgbaar in keukenstudio’s of online. Iedereen die geïnteresseerd is in keukens kan zijn persoonlijke exemplaar ook gemakkelijk bestellen op de website van onze aangesloten leden.
Een ander hoogtepunt van MHK Nederland laat ook niet lang meer op zich wachten: op 25 en 26 mei nodigt MHK zijn partners uit Nederland en België uit voor het MHK Congres van dit jaar in Noordwijk. Tijdens dit topevenement voor de keuken- en sanitairbranche staan opnieuw de krachtige vormgeving van het heden en de spannende vooruitzichten voor de thema’s van morgen centraal. Het programma omvat interessante keynotes en paneldiscussies evenals praktische workshops.
“We kijken ernaar uit om ideeën uit te wisselen met onze retailpartners uit Nederland en België,” benadrukt Jeroen Geerling. “Voor het eerst komen beide markten met al hun kracht samen, wat nog meer synergie creëert voor onze gezamenlijke aanwezigheid. Dankzij deze sterke samenhang met onze partners en onze geplande activiteiten en campagnes zijn we zeer goed gepositioneerd om de huidige uitdagingen op de best mogelijke manier aan te gaan.
Neem dan rechtstreeks contact op met MHK Nederland.