Platform over design en techniek in de keuken-, woon-, en badkamerbranche
Nieuwe showroom, nog meer kennisdeling
Er is genoeg ruimte om alles per merk goed en duidelijk uit te leggen.

Nieuwe showroom, nog meer kennisdeling

Grotere ruimte en extra samenwerking

Keuken Groothandel Nederland (KGHN) heeft in Dodewaard een grotere ruimte betrokken dan voorheen in Tiel. Met een volwaardige showroom zet KGHN een volgende stap in haar rol als kennispartner voor de professionele maatwerk keukenbranche. Dit maakt het bedrijf meer dan een groothandel: een strategische partner die adviseert, traint en samenwerkt met klanten om de beste resultaten te behalen.

20250211 111821 0001 kopie
De bijzondere ILVE Panoramagic is ook te zien in de showroom.

Spike Genevace, binnen-buitendienstmedewerker van KGHN, licht toe: “De ruimte waar we nu zitten in Dodewaard is een stuk groter dan die in Tiel. En dus hebben we nu ruimte voor een showroom. Daar zijn we ontzettend blij mee.” Deze showroom biedt niet alleen een breed assortiment van topmerken zoals Siemens, Miele, Neff, AEG, Bora, Novy, Ilve, Gaggenau, Caressi, Küppersbusch en Dekker, maar wordt ook actief ingezet voor verschillende doeleinden.

De showroom vormt een ideale omgeving voor trainingen aan zakelijke klanten. “Onze mensen kennen de apparaten erg goed en helpen graag bij de perfecte keuze voor de eindgebruiker,” vertelt Spike. De trainingen richten zich niet op consumenten, maar op interieurbouwers en andere professionals. “Over meubels en hout hoef je hen niets te vertellen, maar als het om keukenapparatuur gaat, bieden wij graag extra ondersteuning.”

20250211 111737 kopie
Ook voor de werkbladen van Dekker Zevenhuizen kan men terecht bij KGHN.

Samenwerking en duurzaamheid

De verhuizing naar Dodewaard betekende niet alleen een grotere showroom, maar ook een slimmere manier van samenwerken. KGHN deelt de locatie met een ander bedrijf, wat logistieke voordelen oplevert. “We werken samen in backoffice, ICT en distributie”, legt Spike uit. Dit betekent efficiëntere leveringen en minder transportkilometers, wat bijdraagt aan duurzamer ondernemen. Snelle levering blijft een speerpunt: voorraadproducten worden binnen 1 à 2 dagen bezorgd.

Daarnaast biedt de showroom een nieuwe manier om werkbladen te presenteren. Bezoekers kunnen nu kiezen uit de werk­bladen van Dekker, waarbij een groot ledscherm – bekend van de Küchenmeile – helpt om de materialen op een groter oppervlak te bekijken. Dit vergemakkelijkt de keuze ten opzichte van traditionele demomodellen in tegelgrootte.

20250211 111805 kopie
Bij KGHN adviseren ze de best passende apparatuur voor de bezoeker.

Proactief meedenken met de klant

De kracht van KGHN zit niet alleen in het leveren van producten, maar ook in het meedenken met de klant. “In deze showroom presenteren wij onze expertise, zodat het meest passende apparaat gekozen wordt. We stellen net even andere vragen dan algemene verkopers of interieurbouwers,” zegt Spike. “Goede uitleg is doorslaggevend en biedt echte meerwaarde.”

Dat proactieve meedenken reikt verder dan de traditionele keukenmarkt. “Zo helpen wij nu ook een bedrijf dat boten bouwt en nu keukens gaat plaatsen. Voor zulke projecten bieden wij advies en ondersteuning bij de apparatuurkeuze,” vertelt Spike. Ook bij grotere projecten, zoals de inrichting van tiny houses, is KGHN een waardevolle partner.

Met deze uitbreiding onderstreept KGHN haar positie als kennispartner in de keukenbranche. Door een combinatie van hoogwaardige producten, diepgaande expertise en een klantgerichte aanpak, bewijst het bedrijf dat het veel meer is dan alleen een groothandel. Het is een betrouwbare partner voor professionals die streven naar het beste resultaat.

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kunnen we je helpen met zoeken?

Bekijk alle resultaten